Havmøllepark tog de gode fiskepladser
[caption id="attachment_3743" align="alignright" width="300"] ND 19 Telstar. Foto: René Dandanell.[/caption] - Vi ligger og roder efter nogle torsk
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø