Luk nu op for Kattegat!
JEG MENER er skrevet af Danmarks Fiskeriforening Producent Organisations formand, Svend-Erik Andersen. De danske fiskere må stadig døje med, at de
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø