Færøske fartøjer må atter lande makrel i Norge
Nærings- og Fiskeridepartementet i Norge har netop meddelt, at færøske fartøjer nu igen må lande makrel i norske havne. Det sker som en følge af, at F
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø