Lørdag står i kulmulens tegn
[caption id="attachment_6764" align="alignright" width="289"] Der var kø fra starten af lørdagen til smagsprøver af kulmule hos Danmarks Fiskeriforeni
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø