Torskekvoten skal op i den vestlige Østersø
Danmarks Fiskeriforening PO foreslår en højere TAC/kvote for torsk i den vestlige Østersø end foreslået af Kommissionen. Fiskeriforeningens bud er en
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø