Lokalformand opgiver kampen mod sæler
Formanden for Sydvestjysk Fiskeriforening, Jesper Juul Larsen, har efterhånden affundet sig med, at kampen mod sælerne er tabt. Og han langer kraftigt
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø