René Christensen forlader formandspost
[caption id="attachment_13209" align="alignright" width="200"] Rene Christensen[/caption] Den efterhånden mangeårige formand for Miljø- og Fødevare
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø