Esben Lunde Larsen hylder tørfisken
[caption id="attachment_12836" align="aligncenter" width="620"] Miljø- og Fødevareminister Esben Lunde Larsen åbner den årlige dabsdag i Hvide San
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø