De danske fiskere kræver kompensation for kvotehug i Østersøen
Fredag eftermiddag mødtes danske Østersøfiskere hos Danmarks Fiskeriforening PO i Taulov for at diskutere fremtiden for fiskeriet. Det skete på baggru
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø