2017 blev et godt år for de fleste danske fiskere
[caption id="attachment_17523" align="aligncenter" width="620"] Svend-Erik Andersen, formand for Danmarks Fiskeriforening, aflagde i dag beretning på
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø