Fiskeindustrien netværker - kom med

Eksportnetværket Danish Export - Fish Tech inviterer til to netværksmøder
af Line Dalgaard Jensen
07 okt 2020

Danish Export - Fish Tech inviterer til to netværksmøder i oktober med faglige indspark, networking og sparring med andre i fiskeindustrien. 

 

Akvakultur, 7. oktober

På programmet er:

  • Dag Sletmo, DNB Seafood
  • Sune Møller, KingFish Zeeland
  • Sebastian Vaajakari, Ultraaqua & Frederik Sørensen, Billund Aquaculture

Se programmet og pris her. Tilmelding er nødvendig og kan ske via linket.  

 

Fiskeri, 21. oktober

På programmet er:

  • Fridi Magnusen, Rederiet Asbjørn
  • Jesper Faurholt, Jobi værftet
  • René Jensen, JS Proputec & Rune Hjortnæs Pedersen, GreenOil Standard

Se programmet og pris her. Tilmelding er nødvendig og kan ske via linket.   

 

Medlemmer af Fish Tech-netværket deltager til reduceret pris i forhold til ikke-medlemmer. Dvs. 895 kr for medlemmer og 1790 kr fra ikke-medlemmer. Begge priser er plus moms. Ift. corona overholder arrangementet gældende anbefalinger fra myndighederne. Situationen følges tæt, og det kan evt. medføre ændringer. Der er begrænset antal pladser.

Hvad er Fish-Tech netværket?

Fish Tech-netværket fokuserer på initiativer og aktiviteter baseret på medlemmernes ønsker. Fish-Tech fortæller, at de har fokus på: 

  • Markedsnyt og research: Vi holder medlemmer ajour med markedsnyt, ordrer og projekter
  • Hjælper medlemmer på vej: Vi håndterer mange eksportrelaterede forespørgsler fra medlemmerne, og kan være med til anvise relevante personer, som har viden om et specifikt emne.
  • Sparring, samarbejde & videndeling: Vi sætter medlemmerne i spil med hinanden for sparring, videndeling og praktisk input. Også med henblik på evt. samarbejde.
  • Webinarer/online tiltag: Vi arrangerer fagspecifikke korte webinarer/online tiltag med fokus på et eksportmarked, kunder, forhandlervalg mv.
  • Netværksmøder fysisk i Danmark: Se eksempel herover, hvor programmet er faglige oplæg, netværksskabende aktiviteter og evt. virksomhedsbesøg.
  • Profilering af medlemmer: Vi profilerer medlemmer på vores hjemmeside og eksternt, for eksempel på Linkedin. Vi udarbejder også presseindsatser, særligt ifm. eksportfremstød.
  • Eksportfremstød i udlandet: Landepavilloner på større fagmesser, digitale fremstød og fysiske delegationsbesøg.

Læs mere om:

Flere Nyheder