Barentshavets torsk har aldrig haft det bedre
[caption id="attachment_4976" align="alignright" width="304"] Torsken har aldrig haft det bedre i Barentshavet[/caption] I de senere år har der vær
Søren Pind viser opbakning til Rømø-fiskerne
I et Facebook-opslag giver den tidligere minister sin mening til kende om sagen på Rømø