Ikke mange fisk i garnene
- Jeg har været ude og hive garn, men det er godt nok ikke mange fisk, der kommer op. Der har ikke været meget mængde det seneste halve år, siger Ande
Ekspert: Hvorfor ringer ministeren ikke bare til Søværnet?
Krigsekspert Gert Normann Andersen undrer sig over Lisbeth Bech-Nielsens udtalelser om minefare for fiskerne. For...