Generalforsamling i DFPO: Tilmeld dig nu

Danmarks Fiskeriforening holder generalforsamling 16. maj på Hindsgavl Slot. Du kan tilmelde dig frem til 12. maj på mk@dkfisk.dk

16. maj 2025 på Hindsgavl Slot er det tid til generalforsamling i Danmarks Fiskeriforening (DFPO).

Du kan tilmelde dig generalforsamlingen frem til 12. maj på mk@dkfisk.dk

Danmarks Fiskeriforening håber at se rigtig mange fiskere og fiskeriinteresserede – alle er velkomne.

Dette års generalforsamling holdes som almindelig generalforsamling, til trods for at der er formandsvalg i år. Der er morgenmad fra kl. 8.30, og dagen afsluttes med frokost efter generalforsamlingen.

Til generalforsamlingen er der valg til bestyrelsen, valg af formand samt et forslag om vedtægtsændringer.

Kan man ikke deltage på generalforsamlingen, kan der stemmes via fuldmagt. Fuldmagter skal afgives senest 12. maj 2025. Foreningens medlemmer har modtaget en mail med yderligere informationer om fuldmagtssystemet.

Hesterejefisker fra Esbjerg: Det her kan blive døden for os

Søren Timmerby har mistet halvdelen af sin omsætning, fordi han ikke må fiske hesterejer. Han forstår ikke, hvordan myndighederne pludselig håndhæver en regel, han...

Hesterejefisker fra Esbjerg: Det her kan blive døden for os

Søren Timmerby har mistet halvdelen af sin omsætning, fordi han ikke må fiske hesterejer. Han...

Det er et totalt chok. Vi har fisket rejer i området i 60 år. Og pludselig vil myndighederne håndhæve en bekendtgørelse, som vi aldrig har hørt om