Fredag den 16. januar var der fiskerikonference på Hvide Sande Røgeri.
Det var AL Sydbank og Fiskeri Tidende, der stod for konferencen, og der var god tilslutning til denne med cirka 40 deltagere.
Se billeder fra konferencen i galleriet nedenfor 👇
Fiskere og folk med interesse for fiskeri var fredag til fiskerikonference i Hvide Sande
Fredag den 16. januar var der fiskerikonference på Hvide Sande Røgeri.
Det var AL Sydbank og Fiskeri Tidende, der stod for konferencen, og der var god tilslutning til denne med cirka 40 deltagere.
Se billeder fra konferencen i galleriet nedenfor 👇
Søren Timmerby har mistet halvdelen af sin omsætning, fordi han ikke må fiske hesterejer. Han...
Det er et totalt chok. Vi har fisket rejer i området i 60 år. Og pludselig vil myndighederne håndhæve en bekendtgørelse, som vi aldrig har hørt om