Jørgen har modtaget Den Kongelige Fortjenstmedalje

Jørgen Sloth fra TripleNine har arbejdet hos virksomheden i 45 år og har derfor modtaget den flotte anerkendelse

Jørgen Sloth (tv.) får overrakt den flotte anerkendelse. Foto: TripleNine Group

Siden 1980 har Jørgen Sloth været ansat hos TripleNine.

Derfor har han som en anerkendelse for 45 års loyal og engageret indsats modtaget Den Kongelige Fortjenstmedalje.

I et opslag på virksomhedens LinkedIn-profil skriver TripleNine, at Jørgen Sloth ”gennem årene har bidraget med høj faglighed, stor fleksibilitet og en arbejdsindsats langt ud over det sædvanlige”.

Han bliver også anerkendt for sit gode humør, hjælpsomhed og sin helt særlige evne til at møde både hverdag og udfordringer med et glimt i øjet.

– Det er medarbejdere som Jørgen, der er med til at skabe kulturen, sammenholdet og fundamentet i en virksomhed gennem generationer, står der i opslaget, som afsluttes med:

– Et stort tillykke til Jørgen med den flotte og meget velfortjente anerkendelse.

I en kommentar til opslaget fortæller Jørgen Sloth selv, at han har haft en rigtig fin dag med smørrebrød, gaver, blomster og fine ord.

– Jeg var ski’ helt rørt, skriver han.

Hesterejefisker fra Esbjerg: Det her kan blive døden for os

Søren Timmerby har mistet halvdelen af sin omsætning, fordi han ikke må fiske hesterejer. Han forstår ikke, hvordan myndighederne pludselig håndhæver en regel, han...

Hesterejefisker fra Esbjerg: Det her kan blive døden for os

Søren Timmerby har mistet halvdelen af sin omsætning, fordi han ikke må fiske hesterejer. Han...

Det er et totalt chok. Vi har fisket rejer i området i 60 år. Og pludselig vil myndighederne håndhæve en bekendtgørelse, som vi aldrig har hørt om