Servicevindue og nedetid hos Fiskeristyrelsen onsdag

På grund af et servicevindue er der nedetid på nogle af Fiskeristyrelsens systemer onsdag d. 16. juni

Fiskeristyrelsen oplyser på sin hjemmesiden, at der onsdag d. 16. juni mellem 9.15 og 11.30 på grund af et servicevindue kan opleves ustabilitet og kortvarig nedetid på nedenstående systemer.

I hele perioden kan der ikke foretages indberetning af landinger og afregninger.

Systemer der bliver påvirket af servicevinduet:

  • Afregninger
  • Afregninger og landingserklæringer sys-sys
  • Fisketegn.dk

 

Minister skal i samråd i sag om fiskeforbud ved Rømø

Anni Matthiesen (V) kalder beredskabsministeren i samråd for at få svar på, hvorfor en gammel bekendtgørelse har stoppet hesterejefiskeriet

Minister skal i samråd i sag om fiskeforbud ved Rømø

Anni Matthiesen (V) kalder beredskabsministeren i samråd for at få svar på, hvorfor en gammel...